LindaDelicious

Vill ha från VeckoRevyn nummer 2 (4 Januari) 2o11

Av Linda - 2012-04-15 18:30

        

 

Nu har jag suttit och kollat igenom VeckoRevyn nummer 2 (4 Januari) 2o11, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag har hittat några få produkter denna gången.


Detta hittade jag i VeckoRevyn nummer 2 (4 Januari) 2o11:

* Ljusblå Jeanskjol, Monki, 3oo kronor- Jag tycker att denna kjolen är enkel och fin!

* Ljusbeiga Pumps, Scorett, 899 kronor- VILL HA! Tycker att dessa är riktigt snygga! Älskar färgen!

* Blå Väska, Åhléns, 399 kronor- En bra väska som rymmer mycket till ett bra pris!

* Jennifer Lopez LA Glow 3o ml EdT, 345 kronor- Jennifer Lopez senaste doft ska föra tankarna till en glittrig festnatt i Los Angeles. Innehåller noter från plommon, pion och mysk. 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards