LindaDelicious

Vill ha från CHIC nummer 1 (3o December) 2o1o

Av Linda - 2012-03-25 01:04

     

 


Nu har jag suttit och kollat igenom CHIC nummer 1 (3o December) 2o1o, för att se om det fanns något i tidningen som jag ville ha. Jag hittade några produkter till slut, och det blev lite blandat.


Detta hittade jag i CHIC nummer 1 (3o December) 2o1o:
* Acne "Hep Raw"-Jeans, 895 kronor- VILL HA! Har läst att deras jeans är riktigt bra, och jag skulle faktiskt vilja äga ett par från Acne som gör snygga jeans.

* Marc by Marc Jacobs-datorväska, 59o kronor- Jag gillar mönstret på fodralet! Lite annorlunda liksom.

* Rödrutig Skjorta, Cubus, 199 kronor- Fin skjorta och billig är den dessutom!

* Clinique Repairwear Lager Focus Wrinkle & UV Damage Corrector, 495 kronor- VILL HA! Efter några kalla månader är huden i behov av en kick och vad kan då vara bättre än ett riktigt dunderserum? Detta kallas "laser på flaska", bara en sån sak! 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards