LindaDelicious

Shopping Vero Moda

Av Linda - 2013-10-10 22:45

Tidigare idag åkte jag hem till Göteborg så som vanligt gick jag ner till Torget nu på kvällen för att kika lite. Hann inte med så många butiker idag fast å andra sidan har jag ju hela helgen på mig. Däremot såg jag att Vero Moda hade 5o% på ALLT i hela butiken. Vad jag förstått nu i efterhand det var att dem hade utförsäljning, så butiken finns tyvärr inte längre kvar på Frölunda Torg. Är väldigt nöjd med mitt köp i alla fall!


Detta shoppade jag på Vero Moda idag:

* Svart Skinnjacka, 3oo kronor (Ordinarie pris 6oo kronor, men det var 5o% på Allt), Vero Moda- Är väldigt nöjd med dagens köp! Behövde en lite varmare jacka som jag kan ha i höst. Ännu bättre var ju priset som var överraskande!


 

 

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards